Τα σεπτεμβριανά

κατάλογος

Πάει καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα, το ξέρω…το γιατί δεν το ξέρω ακριβώς. Μάλλον το αποδίδω στην έλλειψη έμπνευσης. Συνήθως η έμπνευσή μου προκύπτει από μια κάποια περίεργη, θα έλεγα, συναισθηματική κατάσταση. Μια έντονη στενοχώρια ίσως. Αυτό είναι κάτι που προσπαθώ να ξεπεράσω. Όλα γύρω μας μπορούν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης. Φταίει και το ότι ασχολούμαι με αρκετά πράγματα τον τελευταίο καιρό και έχω λίγο αποσυντονιστεί! Είναι και Σεπτέμβριος και για μένα πάντα αυτός το μήνας αποτελεί σημείο αναφοράς και ανασκόπησης της χρονιάς που πέρασε. Νέες συνεργασίες ξεκινούν, πιθανή αλλαγή δουλειάς με μια ψυχοφθόρα αναμονή, νέο blog που ευελπιστεί να γίνει site και web radio που περιμένει το πράσινο φως. Αλλά, πάνω από όλα, μια διαρκής αναζήτηση του ποια τελικά είμαι και του τι θέλω πραγματικά από τη ζωή μου. Σήμερα, ας πούμε, είδα μια ανάρτηση της Ryanair που ζητά αεροσυνοδούς και φευγαλέα πέρασε από το μυαλό μου η σκέψη: ‘Μήπως’; Μήπως να τα παρατήσω όλα και να πετάξω επιτέλους στα σύννεφα;;

Αυτή η χρονιά αναμένεται να έχει αλλαγές. Τις οποίες τις ήθελα, τις διεκδίκησα και τις περίμενα. Αλλά όταν αυτές πάνε να πάρουν σάρκα και οστά με τρομάζουν. Πάντα. Αυτό το μεταβατικό στάδιο. Τις χρειάζομαι όμως. Με όποιο κόστος. Ακόμη κι αν τελικά αποδειχθεί ότι δεν ήταν όλα σωστές επιλογές. Προτιμώ το λάθος από την στασιμότητα. Βλέπω τους ανθρώπους γύρω μου, χωμένους για χρόνια πίσω από μια οθόνη, ρομποτάκια κανονικά, χωρίς φιλοδοξίες, χωρίς σχέδια και όνειρα για μια κάποια αλλαγή, χαρούμενοι μέσα στο μικρόκοσμό τους. Να αναμένουν στωικά να πάει η ώρα 17:01 για να φύγουν από τη δουλειά τους. Μπορεί να μην ξέρω ακόμη τι θέλω ακριβώς, αλλά σίγουρα δεν θέλω αυτό!

Για να δούμε, λοιπόν, πως θα τα φέρει η ζωή και πως θα τα σπρώξουμε και εμείς φυσικά! Γιατί δεν ξέρω αν στο έχω πει, αλλά δεν πιστεύω στις φιλοσοφίες του Coelho, ‘όταν θέλεις κάτι πολύ, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το καταφέρεις’. Όταν προσπαθείς κάτι πολύ και έχεις και υπομονή, τότε μόνο το σύμπαν, ίσως, σου δώσει λίγη σημασία. Εντάξει, ας μην είμαι πολύ αυστηρή. Βγάζω το΄ίσως’. Θα σου δώσει σημασία. Απλά μην σταματήσεις ποτέ να προσπαθείς.

images

Φωτογραφίες από τα sites

http://www.acceleration-group.com/2013/07/22/changes/

http://addictivebehaviors.wordpress.com

6 thoughts on “Τα σεπτεμβριανά

  1. Καλώς την back, στο σπιτικό σου! 😉
    Περίεργο πράγμα τελικά η έμπνευση, δεν πιστεύω σ΄ αυτή, δεν πιστεύω όμως ούτε στη τύχη, ούτε στα σύμπαντα κλπ κλπ! Τελικά αντιμετωπίζω όσο πιο καλά μπορώ ότι φέρει η ζωή μπροστά μου, από στιγμή σε στιγμή και σίγουρα, τίποτα δεν γίνεται από μόνο του, γι αυτό και μ’ αρέσει το «Συν Αθηνά και χείρα κίνει»… έτσι πάει!
    Τελευταία κόλλησα στην Αλήθεια του: «Πηγή της δυστυχίας μας, είναι ότι δεν αποδεχόμαστε αυτό που είναι»! 😉
    Γράφε, εσύ και είμαι σίγουρη, πως αυτό μόνο καλό μπορεί να σου κάνει!
    ΑΦιλάκια και καλή χρονιά σου εύχομαι! ❤

  2. Άιναφετς μου… Πάντα χαίρομαι πολύ όταν διαβάζω σχόλιά σου! Καλώς σε βρήκα! Έτσι πρέπει να πράττουμε, έχεις δίκιο… να αντιμετωπίζουμε όσο καλύτερα μπορούμε όσα φέρνει η ζωή… Απλά, την περίοδο αυτή, προσπαθώ να «σπρώξω» λίγο τη ζωή μου εκεί που θέλω. Και προσπαθώ να αποδεχτώ κάποια πράγματα έτσι όπως είναι. Γιατί δεν σου κρύβω ότι η σκέψη του «τι θα μπορούσε να είναι» με τρώει πολλές φορές.
    Καλή εβδομάδα να έχεις! 🙂

    • Αυτά τα ΑΝ…ΑΝ δεν υπήρχαν θα ήταν σίγουρα πιο εύκολη η ζωή μας! 😉
      Γράψε σ’ ένα ταμπελάκι, έτσι που να το βλέπεις καθημερινά το:
      «Πηγή της δυστυχίας μας είναι ότι δεν μπορούμε ν’ αποδεχτούμε αυτό που είναι»…
      Όλοι μας κάτι άλλο απ΄ αυτό που είναι, θέλουμε…
      Αντικατέστησε τα ΑΝ με ΝΑ… κάντο σαν παιχνίδι και πες, «Να είναι έτσι η ζωή μου, απ΄ εδώ και στο εξής! Να είναι χαμογελαστή, ανέμελη, χαλαρή, συνειδητή!!!

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά! ❤

  3. Μα ναι, τώρα θυμήθηκα πως είχαμε «μιλήσει» και τον Σεπτέμβριο…. από τότε σιωπή! 😛
    Έτσι επαναλαμβάνω και από εδώ τις ευχές για ένα χαμογελαστό 2015, με υγεία, χαρά και πολύ πολύ αγάπη γύρω σου!

    ΑΦιλάκια με όλη μου την αγάπη! ❤

Σχολιάστε

