Θέλω να χρωματίσω τη ζωή με την πραγματικότητα του ονείρου

 

Image

Ονειρεύομαι. Συνέχεια. Στον δικό μου κόσμο, τον ονειρικό, όλα είναι πιο όμορφα, πιο χαρούμενα και πολύχρωμα. Στον δικό μου κόσμο είμαι αυτή που θέλω να είμαι. Και όχι αυτή που πρέπει. Στον δικό μου κόσμο ζω τη ζωή μου όπως πραγματικά θέλω, χωρίς κανένα ‘πρέπει’. Εγώ ορίζω τα ‘πρέπει’ μου εκεί.

Πολλές φορές αναρωτιέμαι ποια ακριβώς είμαι και τι ακριβώς θέλω. Ποιος είναι ο στόχος μου. Στη ζωή. Γιατί στο όνειρο ξέρω. Αυτό το ‘όνειρο’ έχει μια τόσο ισχυρή πραγματικότητα, που πολλές φορές παραπλανούμαι. Ποια είναι τελικά η δική μου πραγματικότητα; Είναι τόσο έντονη η’ παράλληλη’ ζωή μου που μερικές φορές μπερδεύομαι…

Ονειρεύομαι συχνά ότι το όνειρό μου είναι και η πραγματικότητά μου. Και ίσως να μπορούσα να τα κάνω ένα αυτά τα δύο. Αλλά δεν ξέρω αν μπορώ. Δεν το έχω προσπαθήσει είναι η αλήθεια. Λένε ότι για να βγεις ουσιαστικά στη ζωή, πρέπει να αποχωριστείς την ‘άνετη ζώνη’ σου. Πρέπει να βγεις από αυτή τη ζώνη, να την κοιτάξεις για τελευταία φορά και να προχωρήσεις.

Το να κολυμπάς στα ρηχά νερά, εκεί όπου πατώνεις, είναι διασκεδαστικό και δροσερό. Αλλά στάσιμο. Πρέπει κάποια στιγμή να προχωρήσεις πιο βαθιά. Να εξερευνήσεις. Άλλωστε, όλη η ομορφιά της θάλασσας στον βυθό δεν κρύβεται; Κολύμπι ξέρεις. Εξερευνώντας το βυθό, ανακαλύπτεις το πιο βασικό. Το βυθό του εαυτού σου. Μπορεί να τρομάξεις, μπορεί να γοητευτείς. Αλλά, θα έχεις κάνει το ένα βήμα παραπέρα. Και αυτό, θα είναι η μάσκα οξυγόνου σου. Η βουτιά μένει.

Έτσι πρέπει να είναι και στη ζωή… Μόνο αν βουτήξεις στο άγνωστο, θα ξαναγεννηθείς.

 Και κάπως έτσι, θα πάρει η ζωή χρώμα από το όνειρο.

12 thoughts on “Θέλω να χρωματίσω τη ζωή με την πραγματικότητα του ονείρου

  1. Τα όνειρα είναι προσχέδια της ζωής που πραγματικά ποθούμε. Σου εύχομαι λοιπόν σιγά σιγά να προσθέτεις στην ζωή σου νότες ονείρου για να γίνει η πραγματικότητα σου παραμυθένια!! 🙂
    Όμορφο υπόλοιπο Κυριακής να έχεις γλυκιά μου Lady Stardust. Καλό απόγευμα!

  2. Γεια σου Drama Queen μου! Πολύ όμορφη η ευχή σου… Ελπίζω να τα καταφέρω. γιατί μόνο τότε θα έχει πραγματική αξία η πραγματικότητα…
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

  3. Καλησπέρα αστερόσκονη μου,
    τα όνειρα είναι τόσο ξεχωριστά και μοναδικά για τον καθένα από εμάς γιατί το κάθε ένα από αυτά δείχνει και ένα κομμάτι από την ψυχή μας. Γι αυτό μην σταματήσεις ποτέ να πιστεύεις στα όνειρά σου. Αν το κάνεις θα χάσεις το πιο σημαντικό κομμάτι του εαυτού σου.Θα αφήσεις την ψυχή σου να πεθάνει…
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    • Γεια σου Μελιτάκι μου!
      Δεν θα σταματήσω ποτέ να πιστεύω στα όνειρά μου, απλά ελπίζω να καταφέρω να τα φέρω (ή, έστω, κάποια από αυτά) λίγο πιο κοντά στην πραγματικότητά μου…
      Καλή εβδομάδα και σε σένα 🙂

  4. Πάντα έρχεται η στιγμή, που το όνειρο θα αναμετρηθεί με την δυνατότητα -την πραγματικότητα, αν θες. Οι σοφοί καταφέρνουν να προσαρμόζουν τα όνειρά τους κρατώντας την αλήθεια τους αμόλυντη.

    • Ναι, αν το επιτύχεις αυτό, έχεις κάνει ένα βήμα προς την ωριμότητα… Δύσκολο πολύ… Η αρμονική συνύπαρξη ονείρου και πραγματικότητας… Ελπίζω κάποια στιγμή να έχω καταφέρει να πλησιάσω τους ‘σοφούς’, τους οποίους αναφέρεις…
      Καλό σου βράδυ!

  5. Καλά γενικώς.. Ειδικώς, το παλεύω.. Να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα… Ή έστω, να πλησιάσω.. Στην προσπάθεια, κλασικά, εσύ, άλλωστε, με ξέρεις καλά..
    Ελπίζω εσύ να είσαι πολύ πολύ καλά..!

Σχολιάστε

