Απρόβλεπτο!

Image

Στις 30 Δεκεμβρίου είχα γράψει για τις αλλαγές που επιθυμούσα να μου φέρει το νέο έτος… Μπορεί να άργησαν λίγους μήνες, αλλά ήρθαν! Και σήμερα συνειδητοποιώ, πόσο μα πόσο άλλαξε η ζωή μου μέσα σε μια εβδομάδα… Κάποιες αλλαγές τις περίμενα καιρό και άλλες όχι, ήταν ξαφνικές και μη αναμενόμενες.. Κάποιες δυσάρεστες, κάποιες ευχάριστες… Αλλά όλες, είναι εδώ. Και αυτό που θέλω τώρα είναι να τις αντιμετωπίσω.

Θέλω να αρπάξω τις ευκαιρίες που μου παρουσιάστηκαν, που τόσο καιρό περίμενα και να αποκομίσω ό,τι καλύτερο μπορώ από αυτές! Ακόμα και από τις αρνητικές. Όσο δύσκολο και να είναι.

Γλυκόπικρη γεύση! Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις. Είναι λίγο αστεία η ζωή μας μερικές φορές. Όσες αλλαγές δεν έγιναν μέσα σε ένα χρόνο, έγιναν μέσα σε μια βδομάδα. Όσα θεωρούσα σίγουρα και οικεία κεφάλαια στη ζωή μου κλείνουν και ανοίγουν όσα δεν περίμενα ότι θα ανοίξουν.  Και αυτά τα τελευταία με τρομάζουν λίγο είναι αλήθεια… Γιατί είναι άγνωστα..  Νέα μονοπάτια… Αλλά είναι εκεί για να τα εξερευνήσω και ποιός ξέρει, μπορεί μέσω αυτών, να ανακαλύψω και άλλες πτυχές του εαυτού μου, που δεν ήξερα καν ότι είχα! Ανασφάλεια, αγωνία, αλλά παράλληλα,  ενέργεια και δημιουργικότητα!

Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη και θέλω να πιστεύω ότι όλα για καλό γίνονται… Ο καιρός θα δείξει!

6 thoughts on “Απρόβλεπτο!

  1. Δεν ήξερα την ύπαρξη σου.. τώρα ξαφνικά σε είδα!
    Σε διάβασα και μ’ άρεσε. Γράφεις σαν εμένα!! Σε ευχαριστώ
    που ήρθες και καλό μας ξημέρωμα

  2. Ναι, σε διάβασα και εγώ πρόσφατα και ένιωσα ακριβώς το ίδιο… Ταυτίστηκα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο καλωσόρισμα, μου έφτιαξες την ημέρα!!
    Θα τα λέμε συχνά, να είσαι καλά 🙂

  3. Πολύ όμορφος ο χώρος σου…
    Δεν είναι επίσκεψη ανταπόδωσης… ήρθα για να μείνω… 🙂
    Ξέρεις η πιο μεγάλη άβυσσος είναι μέσα μας… αλλά αξίζει τον κόπο η βουτιά…
    Είναι σαν κι αυτό που είπε πιο πριν ο Χ.Μίσσιος… η τρυφερή κατάβαση μέσα μας!
    Καλώς σε βρίσκω!

  4. Σε ευχαριστώ πολύ Λιακάδα μου! Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και για το ότι θα μείνεις…!
    Αυτό το «μέσα μας» είναι τελικά το πιο περίπλοκο όλων… Είμαι έτοιμη να «βουτήξω» και ελπίζω να επιπλεύσω.. Το ελπίζω για όλους μας αυτό!
    Καλώς σε βρήκα και εγώ!! Να είσαι καλά 🙂

  5. Η ζωή είναι λάτρης της ισορροπίας. Πάντα για κάτι όμορφο δίνει και κάτι άσχημο. Και όχι απλά για να είναι δίκαιο αλλά και για να έχει ο κάθε άνθρωπος την δύναμη να εκτιμά ότι καλό παρουσιάζεται στον δρόμο του.
    Ότι αλλαγές και αν έχουν συμβεί ή συμβούν στην ζωή σου εύχομαι μόνο θετικές επιδράσεις να έχουν επάνω σε εσένα και στις στιγμές σου!!
    Φιλάκια πολλά!

  6. Ναι, έχεις δίκιο. Όντως η ζωή είναι λάτρης της ισορροπίας. Αυτό διαπιστώνω! Απλά όταν οι αλλαγές είναι απρόσμενες και στενάχωρες, αργείς να εκτιμήσεις το παράλληλο ‘καλό’ που σου συμβαίνει. Γιατί επικεντρώνεσαι στο δυσάρεστο, το αναλύεις και προσπαθείς να το εξηγήσεις…
    Σε ευχαριστώ πολύ Drama Queen μου. Θα προσπαθήσω να βρω τα θετικά από όλες τις αλλαγές.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

Σχολιάστε

