Αλλαγές

ImageΑλλάζει ο χρόνος και για να είμαι ειλικρινής, περιμένω με ανυπομονησία τον καινούριο. Θέλω το νέο έτος να φέρει αλλαγές στη ζωή μου και να διώξει την στασιμότητα. Βέβαια πρέπει να βοηθήσω και εγώ σε αυτό, αλλά νομίζω ότι είμαι σε καλό δρόμο! Όπως είχε πει και η Ν. πέρυσι, «πρέπει να φτιάξουμε μια λίστα με όσα θέλουμε να κάνουμε τη νέα χρονιά». Η δικιά μου λίστα έχει αρχίσει να γράφεται και ελπίζω να αρχίσω να σβήνω σύντομα τα bulletpoints.
Ας θέσουμε νέους στόχους λοιπόν. Όχι μεγαλεπήβολα σχέδια, αλλά απλά καθημερινά πράγματα, τα οποία δεν τα κάνουμε ποτέ γιατί τα θεωρούμε δεδομένα. Ας ξεκινήσουμε από εκεί και βήμα βήμα, να χτίσουμε και τα μεγαλύτερα.
Κάποια κεφάλαια κλείνουν. Κι ενώ αυτό ανέκαθεν με τρόμαζε, τώρα έχω αρχίσει να εξοικειώνομαι. Όταν ένα κεφάλαιο κλείνει, ανοίγει ένα άλλο. Το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε νέους, ίσως ομορφότερους δρόμους. Ή απλά σε διαφορετικούς.
Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα οι αλλαγές. Κι αυτό γιατί με τρομάζει το άγνωστο. Όταν μαθαίνω κάτι, κάποιον, όταν ζω σε μια κατάσταση, δεν μου αρέσει να την αλλάζω. Αλλά κάποιες φορές πρέπει. Και το άγνωστο μπορεί εν τέλει να καταλήξει εκεί όπου ποτέ δεν θα το περίμενες!
Ας έχουμε μια όμορφη χρονιά με τις όποιες αλλαγές θέλει ο καθένας. Εύχομαι η λίστα της ζωής μας, να σβήνει συνεχώς. Αλλά για να σβήνει, πρέπει να γράφεται. Ελπίζω λοιπόν να μην σταματήσουμε ποτέ να την γράφουμε, γιατί αυτό είναι ένδειξη στασιμότητας. Το πέρασα αυτό το στάδιο και ευτυχώς το ξεπέρασα. Και όπως λέει και ο Ι. «στα καλύτερα που πάντα έρχονται»!

Σχολιάστε

